نوشته های مرتبط: چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
کسب درآمد بیشتر، دغدغه بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راههایی وجود دارند که میتوانید از آنها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.
وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
اگر میخواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارتهایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
ارزانفروشی، فروش مداوم شما را تضمین میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.