نوشته های مرتبط: همایش بزرگ آینده بازاریابی
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
۱۶ متخصص و کارشناس در شورای سیاستگذاری جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت
۱۶ متخصص و کارشناس شناختهشده در حوزه فناوری اطلاعات و سلامت، شورای سیاستگذاری جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت را تشکیل میدهند.
توسعه فردی مهمترین پیشنیاز موفقیت سازمانی است
نوزدهمین رویداد کارآفرینی استارتآپ گرایند با حضور مجید حسینینژاد، موسس و بنیانگذار استارتآپ علیبابا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در سالن همایشهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
بیست و سومین رویداد بانی تهران برگزار میشود
بیست و سومین رویداد بانی تهران با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی ۲۳ اردیبهشتماه برگزار میشود.
نخستین رویداد ملی کارآفرینی «آموزش خلاقیت» در گیلان برگزار میشود
نخستین رویداد ملی کارآفرینی شتاب ( استارتآپ) آموزش خلاق به مدت سه روز در استان گیلان برگزار میشود.