نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
راهنمای موفقیت کارآفرینان میانسال در کسبوکارهای جوان
آمارها نشان میدهد در برخی کشورهای توسعهیافته، افراد در دوران میانسالی تمایل بیشتری به آغاز یک کسبوکار جدید دارند.
۲ بال پرواز بهسوی قله کارآفرینی
افرادی که کارآفرین هستند اهل خطرپذیری بوده و همواره ایدههای جدیدی در ذهن خود دارند؛ برای دستیابی به این ۲ ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
قانون ۲۰/۲۰/۲۰، محبوبیت استارتآپ شما را تضمین میکند
قانون ۲۰/۲۰/۲۰ یک راه ارزان، سریع و آسان برای سنجش میزان ماندگاری یک استارتآپ است و مشخص میکند که عمر آن زودگذر است یا تقاضای خوبی دارد و شانس آن زیاد است.
«تورنمنت نوآوری»، حلقه گمشده موفقیت شما
نظریه اشتیاق که شما را تشویق میکند تنها به دنبال ایدهای بروید که ذهنتان را برای مدتها مشغول کرده است و با عشق به آن فکر میکنید، تا چه اندازه صحیح است؟
مهمترین دلیل مرگ ایدههای خوب استارتآپی
«غرور اختراع» یکی از رایجترین دلایل مرگ ایدههای خوب است، قبل از آن که فرصت رشد به آنها داده شود.