نوشته های مرتبط: پنج تکنیک بازاریابی برای سال جدید
نگاهی بر تاثیرات وعده و تکثیر برند در دنیای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چرخه عمر محصول؛ از معرفی تا افول
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
طرز فکر کارآفرینان با افراد عادی چه تفاوتی دارد؟
کارآفرینان طرز فکر مخصوصی دارند که باعث تمایز آنها از افراد عادی و موفقیتشان در مسیر پرچالش کارآفرینی میشود.
توافق معاونت جوانان و صندوق کارآفرینی امید برای اعطای وام بدون بهره
معاون ساماندهی امور جوانان از توافق برای تأمین اعتبارات و کمک به تشکلهای کارآفرینی جوانان در کل کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار با کارمزد۴ درصد جذب میکنیم.
کاربرد متمایزسازی محصول در ارتقای جایگاه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.
رنگهای غالب و برندهای سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
راهاندازی استارتآپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوارتر! اما اگر استارتآپی سه اصل اساسی بیانشده در این مطلب را رعایت کند، بهراحتی از بازار حذف نمیشود.