نوشته های مرتبط: اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

تبلیغات تعاملی چیست؟

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبلیغات تعاملی به ارائه و پروموشن یک محصول، ایده و یا یک خدمت توسط یک واسطه (اسپانسر) گفته می‌شود.

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نت‌برگ

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۵/ ۳۰ دقیقه

دو شرکت نت‌برگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوت‌هایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد می‌پردازیم.

نفرت‌پراکنی به‌وسعت دنیای مجازی

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۶/ ۵ دقیقه

امروزه همزمان با گسترش شبکه‌های اجتماعی، بستر مناسبی برای اشاعه نظرات افراطی و مبتنی بر نژادپرستی و نفرت فراهم شده است که برطرف شدن این شرایط مستلزم برنامه‌ریزی دقیق جهت مبارزه با این نفرت‌پراکنی و گسترش خشونت است.

داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه می‌شویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.

کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

در ماراتن شبکه‌های اجتماعی، پیشگام باشید

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۵ دقیقه

هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکه‌‌های اجتماعی شما می‌شوند بیشتر باشد، راه‌اندازی استارت‌آپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.