نوشته های مرتبط: چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
چرا مردان و زنان در محیط کار متفاوتاند؟
در تمامی محیطهای کاری بین مردان و زنان تفاوتهایی وجود دارد. آیا متفاوت بودن رفتار دلیل بروز این تفاوت است یا دلایل دیگری باعث آن شده است؟
چهار روش بازیابی سریع انرژی در محیط کار
وقتی در محل کار خود خسته میشوید یا حوصله کار ندارید، گاهی مشغول فعالیتهای غیرضروری میشوید؛ در حالیکه با راهکارهای این مطلب میتوانید بهسرعت انرژی کافی برای شروع مجدد کار را بهدست آورید.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
چگونه مدیر خوبی برای کارمندان باهوش خود باشیم؟
مدیریت کارمندان باهوش میتواند بسیار سخت باشد؛ اما با چند راهکار هوشمندانه میتوانید وجود آنها را به یک فرصت طلایی برای سازمان خود تبدیل کنید.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.