نوشته های مرتبط: ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: آمادگی برای ارائه
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تمدید شد
مهلت ارسال درخواست ارائه در نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تا ۵ مردادماه ۱۳۹۶ تمدید شد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
در این مطلب، به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول میشود.