نوشته های مرتبط: نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین میکند.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکرهکننده حرفهای تبدیل میکنند
شما بهعنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسبوکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره حرفهای لازم است مهارتهای این کار را بهخوبی فرا بگیرید.
نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه فعالان و صاحبان کسبوکارها دعوت کرد تا در یک همایش با همین موضوع شرکت کنند.
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
تحمل طعنهها و انرژیهای منفی رییسهای آسیبرسان بهشدت سخت است و نمیتوان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمیتواند راهحل مناسبی در این زمینه باشد.
۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیبترین و جالبترین روشهای انتقاد مشتریان از شرکتها، میپردازیم.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.