نوشته های مرتبط: سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
صفر تا صد راهاندازی استارتآپ در ايران (قسمت اول)
به دنیای استارتآپها خوش آمدید! اگر رویای راهاندازی استارتآپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گامبهگام شما را تا راهاندازی استارتآپتان راهنمایی کنیم.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
چگونه بدون راهاندازی کسبوکار، ایدههای خود را روانه بازار کنیم؟
برای این که محصولی را روانه بازار کنید، لزوما به راهاندازی یک کسبوکار نیاز ندارید. کافی است با استفاده از نوآوری باز و تکیه بر اصول آن، محصول نوآورانه خود را به بازار ارائه دهید.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اگر خواهان استقلال شغلی هستید، درجا نزنید!
موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید، لزوما جایگاه واقعی در زندگی شما نیست؛ به رویاهای خود فکر کنید و بهدنبال استقلال شغلی باشید.