نوشته های مرتبط: سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی
دوره نگاه از بالا به پایین و فعالیتهای رباتی کارمندان در شرکتها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی میتوان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
چگونه یک مدیرعامل مسئولیتپذیر باشیم؟
وظایف مدیرعاملان در سازمانها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی بهعنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
بهرهوری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید
همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهرهوری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آنچه انتظار دارید نتیجه میدهند.