نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
نقش رسانهها در اتصال استارتآپها به سرمایهگذاران
بنی اسدی به فضای رسانهای مناسبی که فرابورس از طریق پوشش خبری در رسانههای مکتوب و شبکههای اجتماعی، پخش زنده و استودیوی تلویزیونی ایجاد کرده است، اشاره کرد که علاوه بر اینکه برند فیناستارز را گسترش میدهد، امکان معرفی استارتآپها را به سرمایهگذاران از طریق رسانهها فراهم می کند.
توصیههای یکی از سرمایهگذاران بزرگ جهان به مؤسسان استارتآپ
سرمایهگذاران برتر چه استارتاپهایی را برای سرمایهگذاری انتخاب میکنند و چه انتظاراتی از کارآفرینان و تیم مدیریتی شرکتها دارند؟
فاکتورهای ضروری جذب سرمایه از نگاه یک سرمایهگذار وی سی
مدیر یکی از برترین شرکتهای سرمایهگذاری ریسکپذیر ژاپن ارتباطات حرفهای و مدل کسبوکار هوشمندانه را رمز موفقیت استارتاپها میداند.
جذب سرمایه ۸۵۰ میلیون دلاری توسط تلگرام
«تلگرام» در اولین راند جذب سرمایه مورد نیاز میلیارد دلاریاش، توانسته ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه از طریق روش ICO جذب کند.
رویداد دیموند اکسپو
رويداد دیموند اکسپو توسط شتابدهنده دیموند در تاريخ ۹ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار میشود.
چگونه طرح کسبوکار یک صفحهای تهیه کنیم؟
طرح کسبوکار یک صفحهای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسبوکار شما را به سرمایهگذار معرفی میکند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسبوکار معمولی است.