نوشته های مرتبط: چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

این روزها کمپین‌های بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید

۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارت‌آپ‌ها است؛ بسیاری از سرمایه‌گذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارت‌آپ تصمیم می‌گیرند.

۱۰ منبع مالی مناسب برای استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر واقع‌بین باشیم باید بگوییم هیچ سرمایه‌گذاری تنها به واسطه یک ایده تجاری جدید و حتی جذاب حاضر نیست سرمایه خود را به خطر انداخته و شما را خوشنود سازد.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ شما باشد.

قبل از مراجعه به سرمایه گذار این مطلب را بخوانید (قسمت پایانی)

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

باید بدانید جذب سرمایه زودهنگام توسط استارت‌آپ‌ها مانند یک ماده مخدر عمل می‌کند. و در موارد بسیاری انجام این کار شما را از مسیر اصلی دور می‌سازد.