نوشته های مرتبط: پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
گزارشی درباره تکنولوژیهای تبلیغات در ایران
در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.
تخلف عجیب تلویزیونهای اینترنتی در پخش زنده جام جهانی
پیگیریهای فیفا گریبان تلویزیونهای اینترنتی ایران را نیز میگیرد؟
۱۶ متخصص و کارشناس در شورای سیاستگذاری جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت
۱۶ متخصص و کارشناس شناختهشده در حوزه فناوری اطلاعات و سلامت، شورای سیاستگذاری جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت را تشکیل میدهند.
توسعه فردی مهمترین پیشنیاز موفقیت سازمانی است
نوزدهمین رویداد کارآفرینی استارتآپ گرایند با حضور مجید حسینینژاد، موسس و بنیانگذار استارتآپ علیبابا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در سالن همایشهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
بیست و سومین رویداد بانی تهران برگزار میشود
بیست و سومین رویداد بانی تهران با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی ۲۳ اردیبهشتماه برگزار میشود.