نوشته های مرتبط: چگونه به شکایت‌های مشتریان رسیدگی کنیم؟

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

مزایای استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

ظهور کسب‌وکارهای استارت‌آپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟

پنج روش افزایش بهره‌وری در یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۹ دقیقه

توصیه‌های کاربردی برای مدیران تازه‌کاری که قصد شروع حرفه مدیریتی‌شان در استارت‌آپ‌ها را دارند.

تشخیص توصیه‌های نادرست در اداره کسب‌و‌کار

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۰/ ۷ دقیقه

برای زمین نخوردن کسب‌وکارتان بد نیست که راهنمایی‌های اشتباه را تشخیص دهید.

سونامی پرکاری بر کارمندان

۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

وقتی کار شما به یک‌باره زیاد می‌شود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواست‌ها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟

۴۰ اصل فن بیان در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴۷ دقیقه

رعایت اصول فن بیان با مشتری تأثیر زیادی روی برند شما می‌گذارد و هیچ‌چیز مانند ارتباطی خوشایند موجب رضایت مشتری نمی‌شود.

برنامه‌ریزی؛ شرط موفقیت در کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

برنامه‌ریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسب‌وکاری است.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.