نوشته های مرتبط: از تعادل میان کار و زندگی غافل نشوید
از تمرکز خود در محیط کار، محافظت کنید
صرف نظر از این که چه کسبوکاری دارید، داشتن تمرکز از مهارتهای اساسی و پیشنیاز موفقیت و افزایش کارایی در هر فعالیتی است.
پنج سوالی که افراد موفق، هر روز از خودشان میپرسند
همانطور که بعضی از عادتها میتوانند مانع موفقیت شما شوند، رفتارهای مثبتی نیز وجود دارند که اگر به عادت تبدیل شوند، میتوانند در موفقیت شما سهم بزرگی داشته باشند. سوال کردن از خودتان، نمونهای از این عادتهای مثبت است.
مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید
مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما میشود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامهریزی کنید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟