نوشته های مرتبط: فرهنگ مسئولیت‌پذیری، سازمان شما را یکه‌تاز میدان می‌کند

ویژگی‌هایی که از شما یک راهبر توانمند می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در راهبری کسب‌وکار، مستلزم ویژگی‌های خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر می‌شوند.

مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰/ ۱۳ دقیقه

دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت‌ کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.

راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

وقت طلاست و این روزها راز بهره‌وری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گران‌قیمت است. ایلان ماسک، از موفق‌ترین مدیران جهان، در این راستا توصیه‌هایی برای شما دارد.

اگر کارآفرینی پرمشغله هستید، این ورزش‌ها را فراموش نکنید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب به معرفی و شرح فواید چند ورزش ساده اما تاثیرگذار ،خصوصا در بهبود عملکرد افراد پرمشغله، می‌پردازیم.

مدل‌های شایستگی، پلی به‌سوی تحقق اهداف سازمانی

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدل‌های شایستگی سازمانی به کارکنان کمک می‌کنند تا مهارت‌هایی را که در افزایش بهره‌وری آن‌ها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.

چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

هوش یکی از مهم‌ترین سازه‌های فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.

چرا کارهای مهم را به تعویق می‌اندازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اهمال‌کاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می­‌کنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختن­‌ها را از منظر روانشناختی بررسی می‌کنیم.