نوشته های مرتبط: فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.
راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟
وقت طلاست و این روزها راز بهرهوری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گرانقیمت است. ایلان ماسک، از موفقترین مدیران جهان، در این راستا توصیههایی برای شما دارد.
اگر کارآفرینی پرمشغله هستید، این ورزشها را فراموش نکنید!
در این مطلب به معرفی و شرح فواید چند ورزش ساده اما تاثیرگذار ،خصوصا در بهبود عملکرد افراد پرمشغله، میپردازیم.
مدلهای شایستگی، پلی بهسوی تحقق اهداف سازمانی
مدلهای شایستگی سازمانی به کارکنان کمک میکنند تا مهارتهایی را که در افزایش بهرهوری آنها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.
چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
هوش یکی از مهمترین سازههای فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.