نوشته های مرتبط: همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این کارگاه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه آرمان فاطمی، مدیر ارتباط با مشتری اسنپ برگزار میشود.
با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.