نوشته های مرتبط: راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟
مدلهای شایستگی، پلی بهسوی تحقق اهداف سازمانی
مدلهای شایستگی سازمانی به کارکنان کمک میکنند تا مهارتهایی را که در افزایش بهرهوری آنها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.
چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
هوش یکی از مهمترین سازههای فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
در سازمان خود، طوفان ذهنی برپا کنید!
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری
از دست دادن ساعتهای کلیدی صبح، از بهرهوری شما میکاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت میکنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.