نوشته های مرتبط: چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
شخصیتهای مخربی که سد راه موفقیت میشوند
هشت شخصیت مشترک و متداول میان افراد وجود دارد که از موفقیت آنها جلوگیری میکند. در این مطلب به معرفی این شخصیتها میپردازیم.
با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید
ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر بهسزایی در روند زندگیتان دارند.
۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیمگیری میشوند
تصمیمگیریها، تجربهها، خاطرهها و زندگی ما را میسازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری میشوند. در این مطلب به شرح این عوامل میپردازیم.