نوشته های مرتبط: چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره میکنیم که توجه به آنها به شما کمک میکند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تکتک افراد در محل کار خود رابطهای دوستانه برقرار کنید.
«فردا فکنی» چیست و چه راههایی برای مقابله با آن وجود دارد؟
آیا کارهای مهم خود را بهتعویق میاندازید و بعضا آنها را فراموش میکنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.
چرا برخی افراد نمیتوانند کار گروهی انجام دهند؟
بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر میکنند نتیجه کار آنها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت میبرند.
چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟
در این مطلب، راهنماییهای کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه میدهیم تا بتوانید شانس خود را برای بهدست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.
با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!
بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش میآیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.
داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند
شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایهای برای شروع کسبوکارشان نداشتند، به ما امید میدهد که بر مشکلات کسبوکار خود غلبه کنیم.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.