نوشته های مرتبط: چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
چرا مردان و زنان در محیط کار متفاوتاند؟
در تمامی محیطهای کاری بین مردان و زنان تفاوتهایی وجود دارد. آیا متفاوت بودن رفتار دلیل بروز این تفاوت است یا دلایل دیگری باعث آن شده است؟
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.