نوشته های مرتبط: عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
بازاریابی اینترنتی بیمه در کسبوکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا میکند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
چگونه تعارضهای میانفردی در سازمان را کاهش دهیم؟
مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارضهای عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترلشده کمک کند و وضعیت و نگرانیهای هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.
با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گستردهتر میکند و باعث میشود که نگاه عمیقتری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.
درسهای مهمی از کسبوکار، که شک و تردید شما را از بین میبرند
حتی موفقترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید میشوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه میتواند کمک بزرگی باشد.
چگونه طرح کسبوکار خود را بهروز نگه داریم؟
اگر طرح کسبوکار شما پس از مدتی بازنگری و بهروزرسانی نشود، منسوخ میشود و ارزش خود را از دست میدهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای بهروز نگهداشتن طرح کسبوکار میپردازیم.