نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟

از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای کسب‌ موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.

چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۷ دقیقه

کسب درآمد بیشتر، دغدغه‌ بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.

بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روش‌های سنتی و نوین بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

با رشد شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

بازار بکر کسب‌وکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۲۳ دقیقه

در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسب‌وکارها می‌پرداخت.