نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟

با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقع‌بینانه به بازار، هیچ کسب‌وکاری به نتیجه نمی‌رسد.

بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای ورود بنگاه‌های اقتصادی به بازار SME، ساده‌ترین شرایط در نظر گرفته شده است.

باارزش‌ترین استارت‌آپ آسیا

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

ارزش استارت‌آپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب می‌شود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است

تقویت استارت‌آپ‌ها در بازار سهام

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

عراقچی: در حوزه معاملات، اطلاع‌رسانی و تحلیل بسترها در حال آماده‌سازی است تا شرکت‌های استارت‌آپی رشد کنند و در قالب عرضه اولیه سهام وارد بازار شوند.

اصول اولیه سرمایه‌گذاری خارجی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

سرمایه‌گذاری خارجی همچون هر فعالیتی به نگاه و بسترهای ضروری خود نیاز دارد.

چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای جدید

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن به‌درستی بررسی و برنامه‌ریزی شوند.

بیانیه ماموریت کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارت‌آپ‌ها

چارسوي جولان «استارت‌آپ‌ها» در اقتصاد مدرن

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۷/ ۱۵ دقیقه

بررسی عوامل مختلف موفقيت استار‌ت‌آپ‌های ایران