نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.
بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارتآپی
برای ورود بنگاههای اقتصادی به بازار SME، سادهترین شرایط در نظر گرفته شده است.
باارزشترین استارتآپ آسیا
ارزش استارتآپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب میشود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است
تقویت استارتآپها در بازار سهام
عراقچی: در حوزه معاملات، اطلاعرسانی و تحلیل بسترها در حال آمادهسازی است تا شرکتهای استارتآپی رشد کنند و در قالب عرضه اولیه سهام وارد بازار شوند.
اصول اولیه سرمایهگذاری خارجی
سرمایهگذاری خارجی همچون هر فعالیتی به نگاه و بسترهای ضروری خود نیاز دارد.
چالشهای پیش روی کسبوکارهای جدید
ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن بهدرستی بررسی و برنامهریزی شوند.
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها
چارسوي جولان «استارتآپها» در اقتصاد مدرن
بررسی عوامل مختلف موفقيت استارتآپهای ایران