نوشته های مرتبط: گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
استراتژیهایی که استارتآپ شما را توسعه میدهند
کلید اصلی توسعه یک استارتآپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روشهای مناسب قیمتگذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسبوکار خود را هموار کنید.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.