نوشته های مرتبط: با سیستم کارت امتیازی، برندینگ خود را مدیریت کنید
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
پیشنیازهای راهاندازی استارتآپ
برای راهاندازی کسبوکار بهتر است عجله نکنید، قدمهای درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارتآپ بیشتر شود.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
نقش مدیر محصول در کسب وکار
چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقشها و توقعاتی را میتوانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.
چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟
بسیاری از مدیران بر این باورند که پرداختن به موضوعی به نام اسشتراتژی میتواند دست و پاگیر باشد و یا در هر شرایطی کاربرد نداشته باشد؛ اما اینگونه نیست.