نوشته های مرتبط: مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.

انعطاف‌پذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه به یک راهبر کسب‌وکار حرفه‌ای تبدیل شویم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسب‌وکار به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالش‌ها، خسته و درهم‌شکسته می‌یابد؛ پس افزایش انعطاف‌پذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب می‌شود.

چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره می‌کنیم که توجه به آن‌ها به شما کمک می‌کند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تک‌تک افراد در محل‌ کار خود رابطه‌ای دوستانه برقرار کنید.