نوشته های مرتبط: اهمیت حل مشکلات مشتریان
عزم شرکت مخابرات برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصمیم این شرکت برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها خبر داد.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰
سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.
وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور میتوانید از یک وبینار برای توسعه کسبوکارتان استفاده کنید؟
خالق شبکه جهان گستر وب به دنبال توسعه اینترنت امن
اینترنت به شکل امروزیاش چیزی نیست که تیم برنرز لی خالق آن همواره در تصوراتش ترسیم می کرده. بله این شبکه امکان تعامل، ارتباط، خرید و بسیاری فعالیت های دیگر را برای همگان فراهم می کند با این حال اما یکی از مشخصه های اصلی اش در آغاز فعالیت را از دست داده و آن کنترل بر داده ها و حفظ حریم خصوصی است.
سازمان امور مالیاتی تکالیف قانونی صاحبان استارتآپها را مشخص کرد
براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، صاحبان مشاغل مکلفند ظرف چهار ماه از تاریخ شروع فعالیت، مراتب را کتبا به اداره امور مالیاتی محل شغل خود اعلام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. اشخاص حقوقی پس از تاسیس، مکلفند دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی را از اداره کل امور مالیاتی مربوطه دریافت نمایند و نسبت به تشکیل پرونده (دریافت شماره واحد مالیاتی و شماره کلاسه پرونده) و پرداخت حق تمبر اقدام نمایند.