نوشته های مرتبط: بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
استارتآپ را چگونه بفروشیم؟
فروش استارتآپ یکی از اقداماتی است که در صورت انجام صحیح، میتواند مؤسس آن را به موفقیتهای بزرگی برساند.
مسیر موفقیت استارتآپها در رویدادهای نمایشگاهی
حضور درست در یک نمایشگاه میتواند بر آینده استارتآپ تاثیرات بزرگی بگذارد.
از مرزها عبور کنید و جهانی شوید
براي موفقيت و بقا در بازارهاي رقابتي، استراتژیهای نوین طراحی کنید.
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!
دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک «ابزار» بازاریابی، فقط در صورت بهکارگیری در «جایگاه درست» نتیجه میدهد.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
مختصری از فعالیت فروشگاههای آنلاین و سایتهای پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران
راههای کاهش خطرپذیری استارتآپ
سرمایهگذاران بهدنبال ثبات، برگشت سرمایه و آیندهنگری هستند.