نوشته های مرتبط: بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
توجه مجلس به تامین مالی تخصصی استارتآپها
جواد آرینمنش: «ممکن است افراد سودجویی به بهانه راهاندازی استارتآپ برای دریافت تسهیلات مالی اقدام کنند؛ در حالی که هدف آنها تنها گرفتن وام کمبهره است. برای حل چنین مشکلاتی، مجلس بر تامین مالی ویسیها كه متخصص راهاندازی و توسعه استارتآپها هستند تمرکز بیشتری میکند.»
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چه ویژگیهایی یک مدیر فروش را «بهترین» میکند؟
مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان میدهد و سبب پیروزی تیم فروش میشود، پرداختهایم.
حمایت ۸۰۰۰ میلیارد ریالی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر
علی قربانی: «در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، برای حمایت از ویسیها که شریان اصلی کمک به استارتآپها هستند، نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار (۸۰۰۰ میلیارد ریال) از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.»