نوشته های مرتبط: بودجه تبلیغات کسب‌وکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم

نگاهی بر پیام‌رسانی، معیار‌های بازاریابی و بیانیه ماموریت برند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بودجه توسعه کلان کشور باید در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

محمد حسین محبی: «لازم است بودجه توسعه کلان کشور در خدمت بنگاه‌های کوچک و متوسط مانند استارت‌آپ‌ها قرار گیرد و امید است که در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، بودجه‌ها کم نشوند.»

نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارت‌آپی کشور

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۲۳ دقیقه

سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب می‌آید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه و پروژه‌های فناورمحور است.

از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

حمایت همه‌جانبه مجلس از سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها/ نهادهایی که مسئولیت حمایت دارند درست عمل نکرده‌اند

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هادی قوامی: «مجلس تمام‌قد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند؛ اما متاسفانه برخی نهادها که مسئولیت حمایت از طرح‌های نوآورانه را برعهده دارند، آنچنان که باید عمل نکرده‌اند.»