نوشته های مرتبط: بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بودجه توسعه کلان کشور باید در اختیار استارتآپها قرار گیرد
محمد حسین محبی: «لازم است بودجه توسعه کلان کشور در خدمت بنگاههای کوچک و متوسط مانند استارتآپها قرار گیرد و امید است که در خصوص شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها، بودجهها کم نشوند.»
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارتآپی کشور
سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب میآید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایهگذاری در طرحهای نوآورانه و پروژههای فناورمحور است.
از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
حمایت همهجانبه مجلس از سرمایهگذاری جسورانه در استارتآپها/ نهادهایی که مسئولیت حمایت دارند درست عمل نکردهاند
هادی قوامی: «مجلس تمامقد از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه و استارتآپها حمایت میکند؛ اما متاسفانه برخی نهادها که مسئولیت حمایت از طرحهای نوآورانه را برعهده دارند، آنچنان که باید عمل نکردهاند.»