نوشته های مرتبط: مهارتهایی که کسبوکارتان را دگرگون میکند
چرا ترکیب خوشبینی و کارآفرینی برای استارتاپها خطرناک است؟
استارتاپ برای بسیاری از افراد به نماد راهاندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمیکنند. برای مثال شاید در نگاه اول راهاندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوقالعاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.
با زبان بدن، نتایج بهتری در کسب و کار داشته باشید!
مدیر موفق کسی است برای یک جلسه بسیار حائز اهمیت خودش، تیم و حتی طرف مقابلش را برای این جلسه آماده کند. حرفهایش را پیش از شروع جلسه تمرین کند.
آیا گوش دادن به موسیقی در حین کار خوب است؟
سوت بزن و کار کن؛ این بخشی از شعری است که در کارتون سفید برفی و هفت کوتوله خوانده می شود. جالب است بدانید که علم هم تا حدودی با این ایده موافق است و بطور مثال آنطور که در برخی تحقیقات علمی آمده گوش دادن به موسیقی در حین کار با تردمیل انسان را ترغیب می کند که با پشتکار بیشتری به دویدن ادامه دهد.
راهکارهای عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی
در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمرهی خود می شویم که فراموش میکنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشتهایم یا چقدر پیشرفت کردهایم. موفقیت به راحتی بدست نمیآید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است؟
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکتهای کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید.
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.
با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسبوکار خود را افزایش دهید
انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیدهای است و نقش زیادی در موفقیت کسبوکار شما دارد.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.