نوشته های مرتبط: شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
اکوسیستم استارتآپی، انتقاد میخواهد نه گمانهزنی
گفتوگو با رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران درباره بحثهایی که این روزها در ارتباط با سرمایهگذاریها مطرح میشود.
خیانت ناخواسته!
برخی معتقدند که سرمایهگذاریها در دیجیکالا و کافهبازار صوری بوده و برای بالابردن ارزش این دو استارتآپ است، به همین دلیل سراغ فرهاد رهنما رفتیم.
سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایهگذار صوری خارجی را تکذیب کرد
اخباری در زمینه تاسیس و سرمایهگذاری صوری شرکت سرآوا توسط ۲ شرکت خارجی به وجود آمده بود که توسط مدیرعامل سرآوا تکذیب شد.
جذب ۳۸ میلیارد تومان سرمایه خارجی و داخلی توسط شیپور
شیپور، استارتآپ حوزه نیازمندی های آنلاین، اخیراً موفق به جذب بیش از ۳۸ میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت های خود شده است.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
صنعت فوتبال تا چه میزان سودآور است؟
صنعت فوتبال همواره در کانون توجه سرمایهگذاران است و هرساله سرمایهگذاریهای زیادی در این صنعت صورت میگیرد؛ اما آیا بهراستی میتوان فوتبال را صنعتی سودآور دانست؟ آمارها پاسخ میدهند.
سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
راهاندازی استارتآپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوارتر! اما اگر استارتآپی سه اصل اساسی بیانشده در این مطلب را رعایت کند، بهراحتی از بازار حذف نمیشود.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.