نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

راست و دروغ‌های «فرار مغزها»

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۹/ ۲۴ دقیقه

سال‌هاست با ترکیب «فرار مغزها» آشنا هستیم. تاکنون بحث‌ها، اظهارات و مطالب فراوانی در این زمینه مطرح و منتشر شده است؛ اما آنچه این‌‌روزها این موضوع را ویژه‌تر کرده، وجود آمارهای ضدونقیض درباره مهاجرت نخبگان، تحصیل‌کرده‌ها و دانشجویان ایرانی به کشورهای دیگر است.

نگاهی بر تاثیرات وعده و تکثیر برند در دنیای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چرخه عمر محصول؛ از معرفی تا افول

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کاربرد متمایزسازی محصول در ارتقای جایگاه برند

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

لزوم حرکت جامعه به سمت استارت‌آپی شدن

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶/ ۹ دقیقه

تا چندسال پیش واژه «استارت‌آپ» برای بسیاری واژه‌ای غریب بود، ولی امروز که از تاکسی‌های اینترنتی، سفارش غذا به‌صورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌کنیم.

تغییر نگاه از ثمره‌های استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی است

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۰/ ۲ دقیقه

معاون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی به تغییر نگاه و تغییر فرآیندها به شدت کمک کند.

رنگ‌های غالب و برند‌های سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیش‌‌آزمون در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.