نوشته های مرتبط: آیا شما هم به دنبال فالوئر در رسانههای اجتماعی هستید؟
رشد ۷ میلیونی کاربران شبکههای اجتماعی در ایران
گزارش مشترک پلتفرم مدیریت شبکههای اجتماعی «Hootsuite» و شرکت تبلیغاتی «We Are Social» موسوم به «جهان دیجیتال ۲۰۱۹» (Global Digital 2019) به تازگی منتشر شده است که لابهلای آن میتوان آمارهای جدید و مهمی را درباره وضعیت دیجیتالی ایران نیز پیدا کرد.
تلگرام چگونه به مادر سوپراپهای کاربران ایرانی تبدیل شد؟
تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی میکند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد میتوان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپهای کاربران ایرانی تبدیل شد؟
ثبت نشدن آدرس بعضی سایتهای ایرانی در پروفایل اینستاگرام
ثبت نشدن آدرس وبسایتهای کاربردی ایرانی در پروفایل اینستاگرام، از تازهترین مشکلات شبکه اجتماعی محبوب برای کاربران ایرانی است.
ادغام واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک
فیسبوک میخواهد با ترکیب فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ یک پلتفرم پیامرسان جدید و یکپارچه ایجاد کند. کاربران این اپلیکیشنهای متعلق به فیسبوک قادر به دادن پیام به یکدیگر خواهند بود ولو فقط یکی از آنها را نصب کرده باشند.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
سئوی بهتر، درآمد بیشتر!
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.