نوشته های مرتبط: «دیوار»ی که از مرزها فراتر می‌رود

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.

از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

انعطاف‌پذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

استارت‌آپ‌های موفقی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۲۱ دقیقه

طی چند سال گذشته، تعداد استارت‌آپ‌های موفق خارجی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، رشد چشم‌گیری داشته‌ است و بررسی نکات موفقیت آن‌ها بسیار سودمند است.

ثبت‌نام در بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران، تمدید شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ‌های ایرانی تا ۱۵ دی‌ماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران ثبت‌نام کنند.

معرفی چند ایده برتر کسب‌و‌کارهای کوچک برای آقایان

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسب‌و‌کارهای کوچک می‌پردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راه‌اندازی برخی از آن‌ها نیاز به بودجه زیادی ندارد.

نگاهی بر اهمیت ارزش‌گذاری استا‌رت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.