نوشته های مرتبط: ۴۰ اصل فن بیان در برخورد با مشتری

چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

همایش تخصصی «مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد» در تاریخ ۲۰ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور فعالان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.