نوشته های مرتبط: شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری
تابلوی ارزش پیشنهادی، نشاندهنده بینش در کسبوکار
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
قبل از ارزشآفرینی دادههای موجود را بررسی کنید
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بررسی پنج شرکت بزرگ دنیا که ارزشآفرینی میکنند
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ایدههای خود را روی کاغذ به تصویر بکشید
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.