نوشته های مرتبط: استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت دهم)

چطور ارزش استارت‌آپ‌های بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۱/ ۸ دقیقه

سوالی که خیلی از پیگیران اخبار استارت‌آپ دارند این است که چطور ارزش استارت آپ‌های بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟

استارت‌آپی که با علف دریایی کارآفرینی کرد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۰/ ۴ دقیقه

یک جوان یونانی موفق شده است از طریق بازیافت علف دریایی و تبدیل آن به محصولات مصرفی، علاوه بر اشتغالزایی و کاهش هزینه‌های محیط زیستی کشورش، کسب و کاری موفق ایجاد کند.

هدایت اشتغالزایی، کارآفرینی و کنترل را به استارت‌آپ‌ها بسپاریم!

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۶/ ۸ دقیقه

با ظهور استارت‌آپ‌ها در دنیا و همگام با آن رشد سریع استارتاپ‌ها در ایران، ارائه خدمات به هر بازاری تعریف جدیدی پیدا کرده است.

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱ دقیقه

در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارت‌آپ‌ها و ویژگی‌های مشترک میان استارت‌آپ‌هایی که از شکست گریخته‌اند می‌پردازیم.

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

چرا از دیجی‌کالاها و کافه‌بازارها حمایت کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینان برجسته و شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارت‌آپی کشور را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.