نوشته های مرتبط: نقدی بر تاکسییابهای استارتآپی در ایران
استارتآپها چطور به تقویت فرهنگ جامعه کمک میکنند
فرهنگ در خلاء بهوجود نمیآید. اگر قرار است فرهنگی بین مردم رایج شود، یکی از مهمترین قدمها این است که فعالیت فرهنگی درست صورت بگیرد تا به واسطه آن راه و رسمی به مخاطبان آموزش داده شود.
نگاه ویژه استارتآپهای ایرانی به بازار داغ تبلیغات فوتبالی
از شوخی ریحون با بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش گرفته تا کمپینهای وسوسه کننده سیباپ حول و حوش رقابتهای جامجهانی، همه و همه نشانگر ورود خوب استارتآپهای ایرانی به مقوله تبلیغات موضوعی هستند.
دور زدن تحریمها به جای خلاقیت در کسبوکارهای ایرانی
مشکلات جدی در شبکه زیرساخت به وجود آمده که همه کسبوکارها را تحت تاثیر قرار داده است.
اسنپ سرویس نقشه بومی ارائه میدهد
سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ پس از قطع ارتباط API سرویس نقشهی گوگل برای سایتهای ایرانی با دامنهی ir، اقدام به ارائهی نقشه بومی خود کرده است.
۸۵ درصد از سهم بازار تاکسیهای آنلاین در اختیار ماست
گروه اینترنت ایران روز گذشته با برگزاری یک نشست خبری در حضور «پروانه مافی»، نماینده مجلس از آمارهای جدید خود پرده برداشت.
پاسخ شهرام شاهکار به یادداشت محمدرضا فرحی در مورد ارزشگذاری اسنپ
شهرام شاهکار در توئیتر خود به یادداشتی درباره یونیکورن شدن اسنپ پاسخ داد.
هدف اسنپ از اغراق در ارزش این شرکت چیست؟
یکی از مدیران اسنپ اعلام کرد که شرکتش حالا نخستین یونیکورن ایرانی است و بین ۱.۴ تا ۱.۷ میلیارد دلار ارزش دارد و هفتمین شرکت حمل و نقل جهان است!
اسنپ با ارزش ۱.۷ میلیارد دلار، اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است
شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ در جریان نشست ایرانسل رسما اعلام کرد که این سرویس حمل و نقل آنلاین با ارزش ۱.۴ تا ۱.۷ میلیارد دلار، اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است.