نوشته های مرتبط: چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
حفظ کسبوکار خانوادگی، همیشه آسان نیست
در یک کسبوکار خانوادگی، ممکن است روزی فرزندان، خواهان ادامه کسبوکار نباشند و به شغل دیگری روی آورند.
آهسته و پیوسته پیروز شوید
موفقیتهای یکشبه، هرچند هیجانانگیز هستند، اما در دنیای واقعی، وجود ندارند.
۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
در این مطلب، راهحلهای مناسب و هدفمند استارتآپی در جهت دستیابی به ایدههای برتر و عملیکردن آنها را بررسی میکنیم.
سرمایههای مردمی را به سمت استارتآپها هدایت کنیم
اصغر زارعی: لازم است سرمایههای جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسبوکارهای نوپا، توسط صندوقها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارتآپها قرار گیرد.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
چگونه یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کنیم؟
خواندن کتاب «جامعههای استارتآپی»، وسعت دید خوبی در مورد اکوسیستم کارآفرینی و اجزای آن به مخاطب میدهد.
استارتآپهایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند
بنیانگذاران و راهبران کلیدی استارتآپها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارتآپ خود همراه نیستند.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.