نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوازدهم)
چگونه یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کنیم؟
خواندن کتاب «جامعههای استارتآپی»، وسعت دید خوبی در مورد اکوسیستم کارآفرینی و اجزای آن به مخاطب میدهد.
راه دشوار استارتآپها به بورس
کسبوکارهای نوپا در حال پیشیگرفتن از سنتیها هستند، اما همچنان راه آنها برای ورود به بازار بورس هموار نشده است.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
شتابدهندهها میتوانند به کانونهای اشتغالزایی کشور تبدیل شوند
خاناحمدی: شتابدهندهها، کشور را به سمت اقتصاد دانشبنیان پیش خواهند برد.
چرا کارآفرینان باید از شکستهای خود استقبال کنند؟
با هر شکست و جواب منفی، شما یاد میگیرید چگونه تطبیق یابید و در تلاش بعدی موفق شوید.
انحصارشکنی در بازار ارتباطات
مهدی غیبی با تاکید بر ضرورت انحصارشکنی در بازار ارتباطات، انحصار در این حوزه را باعث عدم پیشرفت و تکامل این بازار عنوان کرد.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت دوم)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟
آیا مالکین کسبوکار، همگی کارآفریناند؟
میان یک کارآفرین و یک مالک کسبوکار کوچک، تفاوتهایی وجود دارد.