نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوازدهم)
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت پنجم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما میتواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بودهاند؟!
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.
ترسهایی که مانع از شکوفایی کارآفرین درون شما میشوند
شناختن ترس نخستین گام برای روبهرو شدن با آن است.
اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق
قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتریدهنده او محسوب میشود.
کاغذهای مکانیکی؛ نسل جدیدی از اوریگامی
هاروکی ناکامورا سبک جدیدی از اوریگامی را خلق و فروشگاهی برای عرضه محصولاتش راهاندازی کرده است.
مفاهيمی كه در كارآفرينی امروزي تغيير كردهاند
کارآفرین در تلقی عمومی کسی است که کارخانه میزند، تولید میکند، کارگران را بر سر کار میگمارد و به آنها مزد میدهد؛ اما درحقیقت اینگونه نیست.
خطر بزرگ زمينلرزه کارآفرینان ایرانی را تهدید میکند (قسمت دوم)
پارک فناوری پردیس نزدیک به محل تلاقی ۲ گسل فعال، شمال تهران و گسل مشا احداث شده است.