نوشته های مرتبط: روشهای جذب حداکثری مشتری در استارتآپ
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت چهارم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.