نوشته های مرتبط: بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
کارمندان عادی علاقهای به نوآوری در محیط کار ندارند
نظرسنجی جدید نشان میدهد اکثر کارمندان کار کردن برای شرکتهایی که به نوآوری اهمیت میدهند را ترجیح میدهند، ولی به همان اندازه رغبتی در بروز خلاقیت در محیط کار از خود نشان نمیدهند.
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
چگونه با درک دغدغههای کارمندان، موانع بهرهوری آنها را رفع کنیم
هر موقعیتی احساس و درک متفاوتی دارد. کارآفرینان تا زمانی که خود را به جای کارمندان نگذارند، نخواهند توانست به ایرادات احتمالی مجموعه کاملاً پی ببرند.
فیسبوک و اینستاگرام مدیریت زمان در اپلیکیشن خود را به شما میسپارند
فیسبوک و اینستاگرام به زودی داشبورد جدیدی معرفی میکنند که برای اعلام زمان سپری شده در این اپلیکیشنها به کاربر طراحی شده. به لطف این داشبورد شما میتوانید برای استفادهتان از این دو شبکه اجتماعی محدودیت روزانه بگذارید و به طور موقت نوتیفیکیشنهای آنی این دو را غیر فعال کنید.
وظایفی که باید از دوش کارآفرینان برداشته شود
همهی کارآفرینان پس از مدتی متوجه میشوند که باید برخی از وظایف را از دوش خود بردارند. با رشد بیشتر کسبوکار، نیاز آنها به فعالیتهای مهمتر بیشتر خواهد شد و برخی موارد باید بهطور کامل واگذار شوند.
چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین میکند.