نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

ایده‌ای که در ذهن دارید را به‌سرعت اجرا کنید

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

تا به حال بسیار پیش آمده است که ایده‌ای داشته‌ایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی می‌پردازیم.

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانک‌ها گذاشت؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

گزارش استارت‌آپ راوی، تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌‌دهد که بانک‌ها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شده‌اند.

چرا از دیجی‌کالاها و کافه‌بازارها حمایت کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینان برجسته و شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارت‌آپی کشور را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.