نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
تحقیقات بازار؛ ابزاری کلیدی در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.