نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
لزوم شکلگیری صنعت سرمایهگذاری استارتآپی در کشور
معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان نبود سرمایهگذار در حوزه استارتآپها را یکی از معضل های این حوزه عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم صنعت سرمایهگذاری استارتآپی در کشور شکل گیرد.
چرایی حضور کم رنگ استارتآپها در بورس
كسبوكارهای اينترنتی به دليل نو بودن و با توجه به قوانين كهنه كشور ما بهويژه در تجارت الكترونيک، مسائل و دغدغههای فراوانی را در مسيرشان دارند كه براي پاسخگويی و رفع آنها اقداماتی در حال انجام است، ولی طبيعتا تا به ثمر نشستن اين اقدامات زمان زيادی پيشروی آنها خواهد بود.
وجود ظرفیت بالقوه برای گسترش استارتآپها در ایران
در خلال دهههای ۲۰۰۵ و ۲۰۱۶ رتبه جهانی ایران در تولید علمی به طرز چشمگیری رشد کرده و از رده ۳۴ به ۱۶ ارتقا یافته است.
ماده ۱۴۷ قانون مالیاتی مانع رشد کسب و کارهای اینترنتی
در سالهای اخیر شاهد رشد بسیار زیاد تعداد کسبوکارهای اینترنتی (بیش از ۳۰ هزار کسبوکار اینترنتی) و مشاغلی که در کنار آنها به وجود میآیند، هستیم و طبیعتا در کنار هر توجه، رشد و ظرفیتی مشکلات خاصی به وجود میآید که نیاز به یکسری نهادهای مرتبط برای رفع آن مشکلات را ضروری میکند.
۱۰ ایده برای راهاندازی کسبوکار در زمان جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی فوتبال در حال شروع شدن است و این یک فرصت خوب برای کارآفرینان هوشمند است کسبوکار خود را توسعه داده یا راهاندازی کنند.
مهارتهای لازم برای ایجاد نوآوری در کسبوکار
برای پیروزی در دنیای پر رقابت کسبوکار حتما باید در کار خود نوآوری داشته باشید.
از یک محصول شکست خورده چه درسهای میتوان گرفت
برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه میکنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.
درسهایی که باید از استارتآپ شکست خورده آموخت
گفته میشود که شکست پیشنیاز موفقیت است. ولی تفاوت کارآفرینان بزرگ که خود را از نابودی شکست نجات میدهند و افراد عادی که از بین میروند در چیست؟