نوشته های مرتبط: نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
اعطای وام و تسهیلات مالی به استارتآپها، اشتباه است
سمیه محمودی: «اگر سرمايهای كه در اختیار کسبوکارهای نوپا قرار میگیرد از نوع وام يا تسهيلات باشد، موقتی و نادرست است. بهتر است از طریق سرمايهگذاری در صندوقهای سرمايهگذاری جسورانه، مشکل تامین سرمایه استارتآپها را به بهترین نحو برطرف کنیم.»
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.