نوشته های مرتبط: نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
ضرورت حمایتهای از کسبوکارهای اینترنتی
لازمه حمایت از کسبوکارهای اینترنتی، وجود یک اراده اجرایی قوی در این حوزه است و صرف وجود قانون در این حیطه، کفایت نمیکند.
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
جام رمضان دیجیکالا
دیجیکالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.
دولت برای استارتآپها زمان بخرد
گپوگفتی با محمدحسین رفعتنژاد که این روزها استارتآپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راهاندازی کرده است.
خودروی خودران با قابلیت تغییر در بدنه و قطعات
استارتآپ OSVehicle در حال کار روی یک مدل خودروی خودران است که قابلیت تغییر در ظاهر و قطعات دارد.
پیش بهسوی فتح خیابانهای مدرن
به گفته بنیانگذار شرکت لیفت(Lyft)، تمام خودروهای الکتریکی خودکار، صددرصد با فناوری انرژیهای تجدیدپذیر، طراحی خواهند شد.
ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
برای پیشرفت کسبوکار خود میتوانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.
بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
موشنگرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.